Προς ενημέρωσή σας...

Σεμινάριο με θέμα: Μαθησιακές Δυσκολίες «Μύθοι και Πραγματικότητα»

Ο Όμιλος για την UNESCO Αμαρουσίου διοργανώνει σεμινάριο με θέμα: Μαθησιακές Δυσκολίες «Μύθοι και Πραγματικότητα», διάρκειας δύο ωρών, που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 23/10/2017 και ώρα 17:45, στα γραφεία του Ομίλου Βασ. Γεωργίου 2-4, Μαρούσι, Πλατεία Ηλεκτρικού Σταθμού, 1ος όροφος.

Η μελέτη των Μαθησιακών Δυσκολιών με την πάροδο του χρόνου τείνει να αποτελεί θέμα εξέχουσας σημασίας στο χώρο της εκπαίδευσης, καθώς διανύει μία περίοδο μεγάλης ανάπτυξης. Έχει πλέον αναγνωριστεί ότι οι Μαθησιακές Δυσκολίες αποτελούν ένα ομιχλώδες ζήτημα, το οποίο είναι σε θέση να επηρεάσει τη συναισθηματική και την κοινωνική εξέλιξη των παιδιών, που τις παρουσιάζουν. Αυτό οφείλεται, κυρίως στην πολυπλοκότητα του θέματος και στη διαφορετική προσέγγιση του εκάστοτε επιστήμονα, που θα ερευνήσει το θέμα διεισδυτικά στηριζόμενος στις σύγχρονες επιστημονικές μεθόδους και στις αρχές της δικής του επιστήμης. 

Οι μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση βιώνουν σε καθημερινή βάση το αίσθημα της αποτυχίας και της μη αποτελεσματικής εκπαιδευτικής στήριξης. Αυτό έχει ως συνέπεια την απογοήτευση και την περιθωριοποίηση των μαθητών αυτών. Άξιο προσοχής είναι ότι μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών πολλών ειδικοτήτων αναζητά τρόπους κατανόησης, καθώς και τρόπους υποστήριξης αυτών των μαθητών, χωρίς, όμως, να υπάρχει ένα θεσμικό πλαίσιο και μία εξειδικευμένη επιμόρφωση. Στον αριθμό αυτό τείνουν να προστεθούν και οι γονείς, οι οποίοι κυριεύονται από το άγχος και τη σύγχυση και προσπαθούν να βρουν λύσεις για την εξατομικευμένη στήριξη των παιδιών τους. 

Είναι κατανοητό, λοιπόν, ότι όλη αυτή η πολυπλοκότητα των Μαθησιακών Δυσκολιών δημιουργεί ερωτηματικά και διφορούμενα συναισθήματα τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στους γονείς των παιδιών. Αυτή η κατάσταση είναι αποτέλεσμα της ελλιπούς ενημέρωσης ζητημάτων σχετικά με τον ορισμό και την αιτιολογία, καθώς και με την ύπαρξη των λεγόμενων «Μύθων» για τις Μαθησιακές Δυσκολίες. Σκοπός του σεμιναρίου είναι να κάνει μία εισαγωγή στις Μαθησιακές Δυσκολίες παρουσιάζοντας γνώσεις σχετικά με τον ορισμό και τα χαρακτηριστικά των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες. Στη συνέχεια θα γίνει αναφορά στους «Μύθους» και την ανασκευή τους και, τέλος, θα δοθεί έμφαση στο ρόλο της οικογένειας και στην ανάδειξη τρόπων υποστήριξής της. 

Ομιλήτρια: Φωτεινή-Βαλεντίνα Τσούγη, MSc Φιλόλογος - Ειδική παιδαγωγός, MSc in Psychology of Child Development, Ετήσια εξειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες. 

Το σεμινάριο δεν έχει οικονομική επιβάρυνση. Στο τέλος του σεμιναρίου θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.

Λόγω περιορισμένων θέσεων επιβεβαιώστε τη συμμετοχή σας μέχρι την Παρασκευή 20/10/2017, είτε στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. είτε στα τηλέφωνα: 210-6147002 & 212-1000-250.

Η Πρόεδρος,

Ιωάννα Παπανικολάου – Πουσπουρίκα

 

σε μορφή .pdf

Θέσεις Εκπαίδευσης

ΠΜΣ «Δημόσια Υγεία» 2017-2018

20 Νοεμβρίου 2017
ΠΜΣ «Δημόσια Υγεία» 2017-2018

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΠΜΣ «ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ» 2017-2018 - ΠΑΝ. ΠΑΤΡΩΝ, ΤΜ. ΙΑΤΡΙΚΗΣ Αγαπητοί συνάδελφοι σας προωθούμε Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για φοίτηση στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Δημόσια Υγεία του Τμήματος Ιατρικής του Πανεπιστημίου Πατρών για το Ακαδημαϊκό έτος 2017-2018. Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων στη Γραμματεία του Τμήματος Ιατρικής: 15...

Θέσεις Εργασίας

Ζητείται κυτταρολόγος

13 Δεκεμβρίου 2017
Ζητείται κυτταρολόγος

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΚΥΤΤΑΡΟΛΟΓΟΣ Απο ΠΟΛΥΙΑΤΡΕΙΟ ζητείται Κυτταρολόγος να διαθέτει εργαστηριακη εμπειρία και να είναι επικοινωνιακός με πολύ καλή γνώση αγγλικής γλώσσας και χειρισμού Η/Υ. Παρακαλώ οι ενδιαφερόμενοι να αποστείλουν βιογραφικό στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να...

Επιμορφώσεις

Κατανοώντας την Εξέλιξη - Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς με τον Κώστα Κ...

11 Δεκεμβρίου 2017
Κατανοώντας την Εξέλιξη - Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς με τον Κώστα Καμπουράκη

Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς με τον Κώστα Καμπουράκη με τίτλο: "Κατανοώντας την Εξέλιξη", θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018, στις 10:30 και έως τις 13:30 στη διεύθυνση: Θουκυδίδου 4, Αθήνα (Πλάκα). Το εργαστήριο αποσκοπεί καταρχάς στην παρουσίαση βασικών συμπερασμάτων από έρευνες οι οποίες αφορούν τα εννοιολογικά εμπόδια που δυσχεραίνουν την...

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Ένας νευρικός διακόπτης για το φόβο

    Ένας νευρικός διακόπτης για το φόβο Ένας νευρικός διακόπτης για το φόβο Sarah Stanley Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). Όταν κάτι μας τρομάζει, θα πρέπει να παγώσουμε ή να το ερευνήσουμε; Η Sarah Stanley περιγράφει πώς οι επιστήμονες από το Ευρωπαϊκό Εργαστήριο Μοριακής Βιολογίας (European Molecular Biology Laboratory) εξερευνούν τα μυστήρια του εγκεφάλου, προσπαθώντας να κατανοήσουν την αντίδρασή μας στο φόβο. (Πρόκειται για του Read More
  • Ανάμεικτες αισθήσεις: κατανοώντας τη συναισθησία

    Ανάμεικτες αισθήσεις: κατανοώντας τη συναισθησία Ανάμεικτες αισθήσεις: κατανοώντας τη συναισθησία Amanda Tilot Μετάφραση από: Νεφέλη Γαρούφη (Nefeli Garoufi) – Φοιτήτρια Βιολογίας, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). Πώς θα ήταν οι αριθμοί και οι μουσικές νότες, αν είχαν χρώματα; Οι άνθρωποι με συναισθησία βιώνουν τον κόσμο με αυτό τον τρόπο – και οι επιστήμονες προσπαθούν να βρουν το γιατί. (Πρόκειται για το άρθρο 'Blended senses: understanding synaesthesia' από το Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για Read More
  • Φως εν Ζωή: η χημεία του βιοφωτισμού

    Φως εν Ζωή: η χημεία του βιοφωτισμού Φως εν Ζωή: η χημεία του βιοφωτισμού Gianluca Farusi, Susan Watt Μετάφραση από: Αλέξανδρο Χαρωνιτάκη (Alexander Charonitakis) – Φοιτητής Βιολογίας, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). Εμπλουτίστε τα μαθήματα χημείας σας, παρατηρώντας το φαινόμενο του βιοφωτισμού. (Πρόκειται για το άρθρο 'Living light: the chemistry of bioluminescence' από το Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Οι εμφανίσεις του βιοφωτισμού, αποτελούν ένα από τα φυσικά Read More
  • 1
  • 2