H Ελλάδα συμμετέχει για πρώτη φορά στην Ευρωπαϊκή έρευνα αποφοίτων των ανώτερων εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (EUROGRADUATE pilot survey,  www.eurograduate.eu)  και είναι εξαιρετικά σημαντική η συμβολή σου, ώστε να συλλεχθούν πληροφορίες σχετικές με την επαγγελματική πορεία των αποφοίτων. Ως εκ τούτου, σε παρακαλούμε θερμά να συμμετέχεις στην έρευνα συμπληρώνοντας το ερωτηματολόγιο.

Η έρευνα παρακολουθεί τους/τις απόφοιτους/τες ένα και πέντε χρόνια μετά την αποφοίτησή τους, δηλαδή αφορά άτομα που ολοκλήρωσαν προπτυχιακές ή μεταπτυχιακές σπουδές κατά τα ακαδημαϊκά έτη 2012-13 και 2016-17.

Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου διαρκεί περίπου 20 λεπτά. Μπορείς να αποκτήσεις πρόσβαση στο ερωτηματολόγιο ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο: https://eurograduatesurvey.panteion.gr/participate/b82fdd15d57bc25eaefa9024cf75b736 

 

 

 Όλες οι απαντήσεις που θα συλλεχθούν στην έρευνα θα αντιμετωπιστούν με ανωνυμία και σε πλήρη συμμόρφωση με τον κανονισμό 45/2001 της ΕΕ, ο οποίος αφορά στην προστασία δεδομένων από τους θεσμούς της ΕΕ, όπως επεξηγούνται στη δήλωση προστασίας προσωπικών δεδομένων: http://www.eurograduate.eu/respondents

 

Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

Εκ μέρους της Εθνικής Ερευνητικής Ομάδας

Μαρία Συμεωνάκη

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κοινωνικής Στατιστικής

Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής

Σχολή Πολιτικών Επιστημών

Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών 

 

 

 

 

Θέσεις Εκπαίδευσης

ΠΜΣ στις Θετικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση - Παν. Κρήτης

09 Ιουλίου 2019
ΠΜΣ στις Θετικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση - Παν. Κρήτης

Tο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης, στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού προγράμματος «Επιστήμες Αγωγής», προκηρύσσει για το ακαδημαϊκό έτος 2019-20 δεκατέσσερεις (14) θέσεις μεταπτυχιακών φοιτητών στις παρακάτω ειδικεύσεις: ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Α΄: Η Παιδαγωγική ως επιστήμη και πράξη σε σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης (6 θέσεις) ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Γ΄: Θετικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση (8...

Θέσεις Εργασίας

Θέση εργασίας iWaterFood Labs - Πάτρα

17 Ιουλίου 2019
Θέση εργασίας iWaterFood Labs - Πάτρα

Το Εργαστήριο Υγιεινής του Τμήματος Ιατρικής Πανεπιστημίου Πατρών αναζητά δύο (2) άτομα για συνεργασία: Βιολόγος ή Γεωπόνος ΠΕ με μεταπτυχιακό (κατά προτίμηση σε κατεύθυνση τροφίμων ή νερών) Μηχανολόγος μηχανικός ΠΕ με μεταπτυχιακό Αποστολή βιογραφικών: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη...

Επιμορφώσεις

InfrafrontierGR/Phenotypos Research Infrastructure Trans-regional Acce...

20 Ιουνίου 2019
InfrafrontierGR/Phenotypos Research Infrastructure Trans-regional Access call - June 2019

InfrafrontierGR/Phenotypos (www.infrafrontier.gr) is the Greek Research Infrastructure for the Molecular, Behavioral and Phenotypic Analysis of Mouse Models for Human Chronic Degenerative Diseases. The infrastructure provides access to first-class expertise and tools for biomedical research, with core services covering the systemic phenotyping of mouse mutants in Greek regional mouse clinics, and...

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2