The Greek Diaspora Fellowship Program (GDFP) is a scholar exchange program for Greek universities to host Greek scholars from the diaspora in the areas of collaborative research, curriculum co-development and/or graduate/undergraduate student mentoring and teaching. The GDFP is funded by a grant from the Stavros Niarchos Foundation (SNF) to the Institute of International Education (IIE). The program is administered in collaboration with the Fulbright Foundation in Greece. In the pilot of the program, IIE supported 49 fellowships over two selection cycles that created collaborative, mutually beneficial engagements between Greece and her academic diaspora. Read the Impact Report from IIE’s Research, Evaluation and Learning department.

 

Applications are being accepted now through

July 31, 2019 at 11:59 PM EDT or August 1, 2019 6:59 AM EEST

for the Cycle 3 competition of the 

Greek Diaspora Fellowship Program (GDFP) 

Accredited universities in Greece can submit a project request online to host a scholar.

Scholars born in Greece or Cyprus, or who hold Greek or Cypriot citizenship, who live in the United States, Canada, Australia, South Africa or New Zealand; and who work in an accredited college or university in one of those countries, can apply online to be placed on a roster of available candidates for a fellowship. Scholars must hold a terminal degree in their field and may hold any academic rank.

 

More info.

Θέσεις Εκπαίδευσης

Θέσεις (3) για Βιολόγους στη Ζωοαρχαιολογία - Ολλανδία

17 Σεπτεμβρίου 2019
Θέσεις (3) για Βιολόγους στη Ζωοαρχαιολογία - Ολλανδία

We are very excited to announce 2 PhD and 1 postdoctoral positions in Groningen in the Dutch Organization for Scientific Research (NWO) project "The Beginning of Dutch Animal Husbandry: Nature, Chronology Impact'. (=Swifterbant assemblages). Positions are based at the Groningen Institute of Archaeology, with planned secondments in/collaborations with Ireland, UK,...

Θέσεις Εργασίας

Θέση για Βιολόγο στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο

09 Σεπτεμβρίου 2019
Θέση για Βιολόγο στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο

Ο Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, σύμφωνα με το άρθρο 64 του Ν. 4485/2017 και την απόφαση της συνεδρίασης υπ’ αριθ. 15/11-07-2019 της Επιτροπής Ερευνών και Διαχείρισης, στο πλαίσιο του Προγράμματος με τίτλο: «HARMONIzation and integrative analysis of regional, national and international Cohorts on primary Sjogren’s Syndrome (pSS)...

Επιμορφώσεις

Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς - 6ο Συμπόσιο Φυκολογίας

10 Σεπτεμβρίου 2019
Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς - 6ο Συμπόσιο Φυκολογίας

Αγαπητοί/τές Εκπαιδευτικοί Η οργάνωση του 6ου Εκπαιδευτικού Συμποσίου Φυκολογίας που θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία της «Ελληνικής Φυκολογικής Εταιρείας (ΕΛΦΕ)» με το «Μουσείο Ηρακλειδών», στο πλαίσιο της έκθεσης με τίτλο "Salty fields", την οποία επιμελείται η κα Νίνα Φραγκοπούλου, Δρ Θαλάσσιας Βιολογίας, και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και...

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2