Σας κοινοποιούμε τις ενδεικτικές απαντήσεις της Πανελλήνιας Ένωσης Βιοεπιστημόνων στα θέματα της Βιολογίας Προσανατολισμού 2020 για το ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ και για το ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Οι απαντήσεις της ΠΕΒ στην Εκπομπή "Πανελλαδικές 2020" της ΕΡΤ 2 των 4:30 μ.μ. ΕΔΩ
Τα θέματα στη Βιολογία προσανατολισμού με το νέο σύστημα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας και κάλυπταν όλη την ύλη. Το θέμα Δ ήταν ιδιαίτερα απαιτητικό και απαιτούσε αναλυτική σκέψη και κριτική ικανότητα από τους μαθητές. 
Τα θέματα στη Βιολογία προσανατολισμού με το παλαιό σύστημα ήταν παρόμοιο το πνεύμα. Τα θέματα Γ και Δ ήταν για μαθητές καλά προετοιμασμένους και με αναλυτική σκέψη.
Στο Θέμα Δ2 & Δ3 υπάρχουν δύο εναλλακτικές λύσεις οι οποίες θα πρέπει να γίνουν εξίσου δεκτές από τους βαθμολογητές. Σε κάθε περίπτωση καλούμε την ΚΕΕ να παρέχει σαφείς οδηγίες βαθμολόγησης προς τα βαθμολογικά κέντρα εξασφαλίζοντας τη δίκαιη και ομοιόμορφη βαθμολόγηση των γραπτών.

Θέσεις Εκπαίδευσης

Έρευνα σχετικά με την Επιστήμη και τους/τις Επιστήμονες

06 Ιουλίου 2020
Έρευνα σχετικά με την Επιστήμη και τους/τις Επιστήμονες

Τι είναι η Επιστήμη; Ποιες πρακτικές και απόψεις υποστηρίζονται από αυτό το ανθρώπινο επίτευγμα και από τους/τις Επιστήμονες; Η παρούσα έρευνα, διάρκειας περίπου 20 λεπτών, αφορά τις στάσεις και τις απόψεις του πληθυσμού της Ελλάδας σχετικά με την Επιστήμη, στα πλαίσια διδακτορικής διατριβής που εκπονείται στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης...

Θέσεις Εργασίας

Θέση Μοριακού Βιολόγου σε Διαγνωστικό εργαστήριο

02 Ιουλίου 2020
Θέση Μοριακού Βιολόγου σε Διαγνωστικό εργαστήριο

Ζητείται μοριακός βιολόγος για πλήρη απασχόληση στο Μοριακό Τμήμα του Εργαστηρίου Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής Κάρυο στη Θεσσαλονίκη. Απαραίτητη η γνώση και προϋπηρεσία σε μοριακές τεχνικές και ιδιαίτερα στο Next Generation Sequencing. Αποστολή βιογραφικών στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να...

Επιμορφώσεις

Πρόγραμμα ΔΒΕ «Έλεγχος ποιότητας και Επαλήθευση μεθόδων στη κλινική χη...

29 Ιουνίου 2020
Πρόγραμμα ΔΒΕ «Έλεγχος ποιότητας και Επαλήθευση μεθόδων στη κλινική χημεία»

To τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής σε συνεργασία με το εργαστήριο Κλινικής Βιοχημείας του νοσοκομείου Αττικόν (ΕΚΠΑ) και το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας διοργανώνει πρόγραμμα δια βίου εκπαίδευσης με τίτλο: «Έλεγχος ποιότητας και Επαλήθευση μεθόδων στη κλινική χημεία». Η νέα ημερομηνία έναρξης του προγράμματος είναι στις 21 Σεπτεμβρίου 2020 (η...

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2