Η Οργανωτική Επιτροπή του 15ου Π.Δ.Β., μετά την ολοκλήρωση της Βαθμολόγησης, ανέρτησε στην ιστοσελίδα του Π.Δ.Β.:

Τα ονόματα των μαθητών/τριων της Β' και Γ' Λυκείου με τις καλύτερες βαθμολογίες, οι οποίοι/ες και βραβεύονται

Τα ονόματα των μαθητών/τριων που έχουν δικαίωμα να συμμετάσχουν στην Β' φάση του Πανελλήνιου Διαγωνισμού 2019.

ΟΛΟΙ/ΕΣ οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να συμμετάσχουν στην Β’ φάση του 15ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Βιολογίας πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να στείλουν ένα σχετικό μήνυμα επιβεβαίωσης στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του Π.Δ.Β. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

H B’ Φάση θα διεξαχθεί στο κτήριο Νέο Χημείο (Ναυαρίνου 13Α) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Ε.Κ.Π.Α στο κέντρο της Αθήνας την Κυριακή 17 Μαρτίου 2019. Ώρα προσέλευσης στις 10:00 π.μ. Οι μαθητές/τριες ΠΡΕΠΕΙ να έχουν μαζί τους την αστυνομική ταυτότητά τους και ένα στυλό. 

 

Τα βραβεία των μαθητών/τριων θα ανακοινωθούν εντός της επόμενης εβδομάδας.

 

Με εκτίμηση

Η Οργανωτική Επιτροπή

Θέσεις Εκπαίδευσης

ΠΜΣ στις Θετικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση - Παν. Κρήτης

09 Ιουλίου 2019
ΠΜΣ στις Θετικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση - Παν. Κρήτης

Tο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης, στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού προγράμματος «Επιστήμες Αγωγής», προκηρύσσει για το ακαδημαϊκό έτος 2019-20 δεκατέσσερεις (14) θέσεις μεταπτυχιακών φοιτητών στις παρακάτω ειδικεύσεις: ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Α΄: Η Παιδαγωγική ως επιστήμη και πράξη σε σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης (6 θέσεις) ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Γ΄: Θετικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση (8...

Θέσεις Εργασίας

Θέση εργασίας iWaterFood Labs - Πάτρα

17 Ιουλίου 2019
Θέση εργασίας iWaterFood Labs - Πάτρα

Το Εργαστήριο Υγιεινής του Τμήματος Ιατρικής Πανεπιστημίου Πατρών αναζητά δύο (2) άτομα για συνεργασία: Βιολόγος ή Γεωπόνος ΠΕ με μεταπτυχιακό (κατά προτίμηση σε κατεύθυνση τροφίμων ή νερών) Μηχανολόγος μηχανικός ΠΕ με μεταπτυχιακό Αποστολή βιογραφικών: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη...

Επιμορφώσεις

InfrafrontierGR/Phenotypos Research Infrastructure Trans-regional Acce...

20 Ιουνίου 2019
InfrafrontierGR/Phenotypos Research Infrastructure Trans-regional Access call - June 2019

InfrafrontierGR/Phenotypos (www.infrafrontier.gr) is the Greek Research Infrastructure for the Molecular, Behavioral and Phenotypic Analysis of Mouse Models for Human Chronic Degenerative Diseases. The infrastructure provides access to first-class expertise and tools for biomedical research, with core services covering the systemic phenotyping of mouse mutants in Greek regional mouse clinics, and...

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2