Δύο μαθήτριες του 4ου ΓΕΛ Καρδίτσας, συγκεκριμένα, η Γλυκερία Μπούκη της Β΄Λυκείου και η Τριανταφυλλιά Βαϊοπούλου της Γ΄Λυκείου, οι οποίες ήταν ανάμεσα στους έξι νικητές του φετινού ευρωπαϊκού διαγωνισμού του εκπαιδευτικού προγράμματος EDU ARCTIC 2018, είχαν ως έπαθλο μια ερευνητική αποστολή στην αρκτική Νορβηγία, με συνοδό τους, τον επιβλέποντα των εργασιών τους, καθηγητή βιολόγο του 4ου ΓΕΛ κ. Στέλιο Αναστασόπουλο.

Για περισσότερες πληροφορίες το Δελτίο Τύπου.

Διαμαρτυρία της Πανελλήνιας Ένωσης Βιοεπιστημόνων, που αφορά την εγκύκλιο 111364/Ε2/3-7-2018 του ΥΠΠΕΘ με θέμα την ρύθμιση της υπεραριθμίας στον κλάδο ΠΕ04. Έγγραφο διαμαρτυρίας.

Σήμερα ημέρα Τρίτη 19 Ιουνίου 2018, οι μαθητές της Γ΄Τάξης των Ημερησίων Γενικών Λυκείων εξετάστηκαν στο μάθημα της Βιολογίας στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Δείτε τις προτεινόμενες απαντήσεις και το Δελτίο Τύπου που αφορούν στα θέματα της Βιολογίας Γενικής Παιδείας.

Δείτε τις προτεινόμενες απαντήσεις και το Δελτίο Τύπου που αφορούν στα θέματα της Βιολογίας Προσανατολισμού.

Σήμερα ημέρα Τρίτη 19 Ιουνίου 2018, οι μαθητές της Γ΄Τάξης των Εσπερινών Γενικών Λυκείων εξετάστηκαν στο μάθημα της Βιολογίας στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Δείτε τις προτεινόμενες απαντήσεις και το Δελτίο Τύπου που αφορούν στα θέματα της Βιολογίας Γενικής Παιδείας.

Δείτε τις προτεινόμενες απαντήσεις και το Δελτίο Τύπου που αφορούν στα θέματα της Βιολογίας Προσανατολισμού.

Σημαντική διάκριση του 4ου ΓΕΛ στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό EDU - ARCTIC για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Συμμετείχαν με 8 εργασίες, από τις οποίες επιλέχθηκαν οι 2 στις 6 καλύτερες. Οι 6 νικητές - από Ελλάδα, Ισπανία και Πολωνία - μαζί με τους υπεύθυνους καθηγητές θα πάνε τον Αύγουστο σε 10ημερη ερευνητική αποστολή στον αρκτικό κύκλο (Spitsbergen ή Finnmark). 

Δείτε το Δελτίο Τύπου του σχολείου για την επιτυχία του και στον φετεινό ευρωπαϊκό διαγωνισμό.

Θέσεις Εκπαίδευσης

Πρόσκληση για μετάταξη σε θέση ΕΔΙΠ

18 Φεβρουαρίου 2019
Πρόσκληση για μετάταξη σε θέση ΕΔΙΠ

Το Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, σε συνέχεια της αριθμ. 25/23-1-2019 συνεδρίασης της Συνέλευσης του Τμήματος, καλεί μόνιμους εκπαιδευτικούς της Α’/θμιας και Β’/θμιας Εκπαίδευσης, που πληρούν τις προϋποθέσεις της παραγράφου 4 του άρθρου 20 του Ν. 4452/2017 (ΦΕΚ 17/15-2-2017), να υποβάλουν μέχρι...

Θέσεις Εργασίας

Προκήρυξη 5 θέσεων ΠΕ Ιχθυολόγων

15 Απριλίου 2019
Προκήρυξη 5 θέσεων ΠΕ Ιχθυολόγων

Το ΥΠΑΑΤ εξέδωσε προκήρυξη για την πρόσληψη 5 Π.Ε. Ιχθυολόγων, στην οποία εντάσσονται και τα πτυχία Βιολογίας και Β.Ε.Τ., με σύμβαση Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στα πλαίσια του Προγράμματος «Εκπόνηση Εθνικού Προγράμματος Συλλογής Αλιευτικών Δεδομένων στο πλαίσιο Ενωσιακών και Εθνικών Απαιτήσεων» από υπηρεσίες της Γενικής Διεύθυνσης Αλιείας του Υπουργείου Αγροτικής...

Επιμορφώσεις

Greek Diaspora Fellowship Program

22 Απριλίου 2019
Greek Diaspora Fellowship Program

The Greek Diaspora Fellowship Program (GDFP) is a scholar exchange program for Greek universities to host Greek scholars from the diaspora in the areas of collaborative research, curriculum co-development and/or graduate/undergraduate student mentoring and teaching. The GDFP is funded by a grant from the Stavros Niarchos Foundation (SNF) to the...

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2