Το μάθημα δίδεται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS + BIOTALENT: Talent in Biodiversity (http://biotalent.myspecies.info/), όπου εταίροι ειναι τα Μουσεία Φυσικής Ιστορίας Βρυξελλών, Ουγγαρίας και Κρήτης του Παν/μιου Κρήτης,  το Πανεπιστήμιο Κρήτης (Παιδαγωγικό τμήμα και UCNET), το Κέντρο Κατάρτισης Ενηλίκων EduFor (www.edufor.pt) καθώς και η μεγαλύτερη κοινοπραξία των Μουσείων Φυσικής Ιστορίας, Βοτανικών κήπων κι άλλων φορέων Φυσικής Ιστορίας από ολόκληρη την Ευρώπη (Consortium of European Taxonomic Facilities-CETAF).

 

Το μάθημα απευθύνεται σε:

εκπαιδευτικούς που διδάσκουν βιολογία και άλλες φυσικές επιστήμες,

παιδαγωγούς σε μουσεία επιστημών ή φυσικής ιστορίας, βοτανικούς κήπους, επιστημονικά κέντρα, περιβαλλοντικούς οργανισμούς, ΜΚΟ, κ.α.,

βιολόγους, περιβαλλοντολόγους, και άλλες ειδικότητες που ασχολούνται με τη διατήρηση της βιοποικιλότητας

νέους άνεργους επιστήμονες που θέλουν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους, και γενικά

όποιον ενδιαφέρεται για το θέμα της βιοποικιλότητας στο πλαίσιο της δια-βίου μάθησης.

Η γλώσσα του μαθήματος είναι η Αγγλική (ένα μέσο επίπεδο γνώσης της Αγγλικής είναι αρκετό).

 

Σε επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος θα δοθούν δύο πιστοποιητικά: το BIOTALENT ECVET* Certificate  και το Europass Diploma Supplement, τα οποία θα πιστοποιούν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες που θα έχουν αποκτηθεί κατά την ολοκλήρωση του μαθήματος (* European Credit system for Vocational Education and Training). Σημειώνεται ότι το καθαρά διαδικτυακό κομμάτι αντιστοιχεί σε 4 μονάδες ECVET, ενώ το κομμάτι της δια ζώσης παρακολούθησης αντιστοιχεί σε επιπλέον 4 μονάδες ECVET.

 

Η καταληκτική ημερομηνία για εγγραφή στο μάθημα είναι η 21 Δεκεμβρίου 2018 (χρόνος Βρυξελλών).

 

Η εγγραφή στο μάθημα γίνεται στην ιστοσελίδα http://biotalent.ucdc.uoc.gr/login/index.php, ακολουθώντας τις οδηγίες. Προσοχή, αφού γίνει η εγγραφή πρέπει να γίνει και enrollment στο μάθημα.

Brochure BIOTALENT.

Θέσεις Εκπαίδευσης

ΔΜΠΣ "EΠΙΣΤΗΜΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ"

19 Ιουνίου 2019
ΔΜΠΣ "EΠΙΣΤΗΜΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ"

Το Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ, σε συνεργασία με το Ερευνητικό Κέντρο “ΑΘΗΝΑ” και το Ίδρυμα Ιατρoβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ), δέχεται αιτήσεις για σπουδές στο ΔΠΜΣ «Eπιστήμη Δεδομένων και Τεχνολογίες Πληροφορίας (Data science and Information Technologies)» στις εξής δύο κατευθύνσεις: Μεγάλα Δεδομένα και Τεχνητή Νοημοσύνη (Big data...

Θέσεις Εργασίας

Προκήρυξη 3 θέσεων στο ΙΜΒΒ-ΙΤΕ

19 Ιουνίου 2019
Προκήρυξη 3 θέσεων στο ΙΜΒΒ-ΙΤΕ

Στο πλαίσιο της υλοποίησης της Δράσης Εθνικής Εμβέλειας με τίτλο «ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ» - υλοποίηση «Υποέργο 2 - Ανάπτυξη Μονάδας Ιατρικής Ακριβείας Κρήτης», το Ινστιτούτο Μοριακής Βιολογίας και Βιοτεχνολογίας του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΜΒΒ-ΙΤΕ) προτίθεται να απασχολήσει έκτακτο προσωπικό, με το οποίο θα συναφθεί σύμβαση έκτακτου προσωπικού __...

Επιμορφώσεις

InfrafrontierGR/Phenotypos Research Infrastructure Trans-regional Acce...

20 Ιουνίου 2019
InfrafrontierGR/Phenotypos Research Infrastructure Trans-regional Access call - June 2019

InfrafrontierGR/Phenotypos (www.infrafrontier.gr) is the Greek Research Infrastructure for the Molecular, Behavioral and Phenotypic Analysis of Mouse Models for Human Chronic Degenerative Diseases. The infrastructure provides access to first-class expertise and tools for biomedical research, with core services covering the systemic phenotyping of mouse mutants in Greek regional mouse clinics, and...

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2