Το μάθημα δίδεται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS + BIOTALENT: Talent in Biodiversity (http://biotalent.myspecies.info/), όπου εταίροι ειναι τα Μουσεία Φυσικής Ιστορίας Βρυξελλών, Ουγγαρίας και Κρήτης του Παν/μιου Κρήτης,  το Πανεπιστήμιο Κρήτης (Παιδαγωγικό τμήμα και UCNET), το Κέντρο Κατάρτισης Ενηλίκων EduFor (www.edufor.pt) καθώς και η μεγαλύτερη κοινοπραξία των Μουσείων Φυσικής Ιστορίας, Βοτανικών κήπων κι άλλων φορέων Φυσικής Ιστορίας από ολόκληρη την Ευρώπη (Consortium of European Taxonomic Facilities-CETAF).

 

Το μάθημα απευθύνεται σε:

εκπαιδευτικούς που διδάσκουν βιολογία και άλλες φυσικές επιστήμες,

παιδαγωγούς σε μουσεία επιστημών ή φυσικής ιστορίας, βοτανικούς κήπους, επιστημονικά κέντρα, περιβαλλοντικούς οργανισμούς, ΜΚΟ, κ.α.,

βιολόγους, περιβαλλοντολόγους, και άλλες ειδικότητες που ασχολούνται με τη διατήρηση της βιοποικιλότητας

νέους άνεργους επιστήμονες που θέλουν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους, και γενικά

όποιον ενδιαφέρεται για το θέμα της βιοποικιλότητας στο πλαίσιο της δια-βίου μάθησης.

Η γλώσσα του μαθήματος είναι η Αγγλική (ένα μέσο επίπεδο γνώσης της Αγγλικής είναι αρκετό).

 

Σε επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος θα δοθούν δύο πιστοποιητικά: το BIOTALENT ECVET* Certificate  και το Europass Diploma Supplement, τα οποία θα πιστοποιούν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες που θα έχουν αποκτηθεί κατά την ολοκλήρωση του μαθήματος (* European Credit system for Vocational Education and Training). Σημειώνεται ότι το καθαρά διαδικτυακό κομμάτι αντιστοιχεί σε 4 μονάδες ECVET, ενώ το κομμάτι της δια ζώσης παρακολούθησης αντιστοιχεί σε επιπλέον 4 μονάδες ECVET.

 

Η καταληκτική ημερομηνία για εγγραφή στο μάθημα είναι η 21 Δεκεμβρίου 2018 (χρόνος Βρυξελλών).

 

Η εγγραφή στο μάθημα γίνεται στην ιστοσελίδα http://biotalent.ucdc.uoc.gr/login/index.php, ακολουθώντας τις οδηγίες. Προσοχή, αφού γίνει η εγγραφή πρέπει να γίνει και enrollment στο μάθημα.

Brochure BIOTALENT.

Θέσεις Εκπαίδευσης

ΘΕΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ Ή ΜΕΤΑΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ

05 Δεκεμβρίου 2019
ΘΕΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ  Ή ΜΕΤΑΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ  ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ

Μια θέση μεταπτυχιακού ή μεταδιδακτορικού συνεργάτη, που θα προσληφθεί για έρευνα με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου για το έργο με τίτλο “Advanced Research on the 3D Structure of Mosquito Odorant Receptor Co-receptor (3D-ORCO)”, είναι διαθέσιμη στο Ινστιτούτο Βιοεπιστημών & Εφαρμογών, ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”. Το έργο χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα του ΕΛΙΔΕΚ...

Θέσεις Εργασίας

Θέση Βιολόγου - ΕΚΕΒΕ Α. Φλέμινγκ - Εργ. Δρ. Γ. Κόλλια

13 Νοεμβρίου 2019
Θέση Βιολόγου - ΕΚΕΒΕ Α. Φλέμινγκ - Εργ. Δρ. Γ. Κόλλια

The lab of Dr. George Kollias at the Biomedical Science Research Center ‘Alexander Fleming’ (www.fleming.gr) is seeking a bioscientist with proven track record in the analysis and characterization of chronic inflammatory diseases (central nervous system, intestinal or joint inflammation) or cancer in animal models of human disease.Candidates must hold a...

Επιμορφώσεις

6th U-PGx Personalised Medicine Day, Athens, Greece

05 Δεκεμβρίου 2019
6th U-PGx Personalised Medicine Day, Athens, Greece

The 6th U-PGx Personalized Medicine Day will be organized in Athens, Greece on December 13th, 2019. The meeting will be co-organized by the Golden Helix Foundation and the University of Patras, both partners of the Ubiquitous Pharmacogenomics (U-PGx) project, funded by the European Commission (H2020-668353). The meeting will be held...

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2