«2009 ΕΤΟΣ ΔΑΡΒΙΝΟΥ : Η ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ» 

Τι είναι η εξέλιξη; 

Τι εξηγεί η θεωρία της εξέλιξης; 

Πώς έχει συνεισφέρει η γνώση και κατανόηση της εξέλιξης στην ευημερία των ανθρώπων; 

Τι είναι και πού βρέθηκε το Τiktaalik; 

Πώς εξελίχθηκαν οι φάλαινες; 

Αυτά και άλλα ερωτήματα απαντώνται στην έκδοση ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΒΙΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ «2009 ΕΤΟΣ ΔΑΡΒΙΝΟΥ : Η ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ» με πρόλογο του καθηγητή κ. Ε. Ζούρου. 

«Γιορτάζοντας τα 150 χρόνια από τη δημοσίευση της «Καταγωγής των Ειδών» γράφει ο κ. Ε. Ζούρος μεταξύ άλλων προλογίζοντας την έκδοση της ΠΕΒ, «ουσιαστικά η ανθρωπότητα γιορτάζει την απελευθέρωσή της από ένα στάσιμο και άγονο τρόπο θεώρησης της φύσης και της θέσης του ανθρώπου μέσα σ’ αυτή. Ο Δαρβίνος έφερε οριστικά και αμετάκλητα τον άνθρωπο μέσα στο χώρο της επιστήμης, τον απομυθοποίησε, τον έκανε ερμηνεύσιμο σε όλες του τις εκφάνσεις, φυσικές, κοινωνικές και διανοητικές. Τον ένωσε με το φυσικό κόσμο από τον οποίο προέρχεται και στον οποίο ανήκει και ανέδειξε την αληθινή πηγή της σεμνότητας και της υπευθυνότητας που πρέπει να τον χαρακτηρίζει». 

Η έκδοση διατίθεται δωρεάν στα μέλη της ΠΕΒ

Το φυλλάδιο επίσης μπορεί να παρέχεται σε επιστημονικές η εκπαιδευτικές εκδηλώσεις μετά από συνεννόηση με την Γραμματεία της ΠΕΒ (τηλ.210 5224632 ώρες λειτουργίας ΠΕΒ).

Θέσεις Εκπαίδευσης

ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής - Παν. Κρήτης

08 Ιουλίου 2020
ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής - Παν. Κρήτης

Tο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης, στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού προγράμματος ‘Επιστήμες της Αγωγής’, προκηρύσσει για το ακαδημαϊκό έτος 2020 - 2021 δεκαεννιά (19) θέσεις μεταπτυχιακών φοιτητών στις παρακάτω ειδικεύσεις: ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Γ΄: Θετικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση (9 θέσεις) - με κατεύθυνση Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Για περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ

Θέσεις Εργασίας

Θέση Μοριακού Βιολόγου σε Διαγνωστικό εργαστήριο

02 Ιουλίου 2020
Θέση Μοριακού Βιολόγου σε Διαγνωστικό εργαστήριο

Ζητείται μοριακός βιολόγος για πλήρη απασχόληση στο Μοριακό Τμήμα του Εργαστηρίου Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής Κάρυο στη Θεσσαλονίκη. Απαραίτητη η γνώση και προϋπηρεσία σε μοριακές τεχνικές και ιδιαίτερα στο Next Generation Sequencing. Αποστολή βιογραφικών στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να...

Επιμορφώσεις

Ψήφισμα Βιβλιοθήκη Ε.Ι.Ε.

08 Ιουλίου 2020
Ψήφισμα Βιβλιοθήκη Ε.Ι.Ε.

Ομόφωνο αίτημα των εργαζομένων του ΕΙΕ καθώς και της Διοίκησης του ΕΙΕ, είναι ότι η Βιβλιοθήκη “K.Θ. Δημαράς", το προσωπικό, οι υπηρεσίες και οι πόροι της θα πρέπει να παραμείνουν στο ΕΙΕ, διότι αφενός η εν λόγω υποδομή δεν σχετίζεται και δεν αφορά το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και αφετέρου η...

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2