Την Κυριακή 1η Δεκεμβρίου ολοκληρώθηκε το 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Βιολογία στην Εκπαίδευση" θεωρώ με επιτυχία. Θέλω κι από δω να ευχαριστήσω το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Βιοεπιστημόνων  και όλους/ες όσοι/ες συνέδραμαν σε αυτό είτε με προσωπικό κόπο και χρόνο στην Οργανωτική και Επιστημονική επιτροπή, είτε εκτός αυτής,  με οικονομική συμβολή/χορηγία/ χορηγία επικοινωνίας (Εκδόσεις GutenbergΕκδόσεις UtopiaΕκδόσεις Ροπή , Εκδόσεις ΓρηγόρηΠρώτο Πρόγραμμα - ΕΡΤ), ή με τη συμβολή τους ως ομιλητές/ακροατές (χωρίς αυτούς δεν θα υπήρχε συνέδριο) και τέλος το ΠΜΣ του ΠΤΔΕ του ΕΚΠΑ και το Εργαστήριο Διδακτικής Επιστημολογίας
Φυσικών Επιστημών & Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
 του Π.Τ.Δ.Ε. του ΕΚΠΑ.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες προς τον κοσμήτορα Καθηγητή. κ Θωμά Μπαμπάλη και τον Διευθυντή του Εργαστηρίου μας Καθηγητή κ. Κώστα Σκορδούλη για τη στήριξη και την καθοδήγησή τους. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω και τον Καθηγητή κ. Γεώργιο Πλειό για τη στήριξη και βοήθεια του, έστω κι αν για τεχνικούς λόγους δεν ευοδώθηκε.

Ελπίζω όλοι να αποκομίσατε κάτι από αυτό το συνέδριο είτε σε επίπεδο έρευνας είτε σε επίπεδο διδακτικής. Στόχος μας ήταν τα ερευνητικά ευρήματα να φτάνουν στους εκπαιδευτικούς και να περνούν στην τάξη. Προκειμένου το επόμενο συνέδριο να είναι ακόμα καλύτερο θα θέλαμε να ακούσουμε τη γνώμη σας,συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα αξιολόγησης .
Εύχομαι σε όλους και όλες ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ και ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!


Με ιδιαίτερη εκτίμηση
Η Πρόεδρος της Ο.Ε.
Αν. Καθηγήτρια Ευαγγελία Μαυρικάκη

Θέσεις Εκπαίδευσης

ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής - Παν. Κρήτης

08 Ιουλίου 2020
ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής - Παν. Κρήτης

Tο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης, στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού προγράμματος ‘Επιστήμες της Αγωγής’, προκηρύσσει για το ακαδημαϊκό έτος 2020 - 2021 δεκαεννιά (19) θέσεις μεταπτυχιακών φοιτητών στις παρακάτω ειδικεύσεις: ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Γ΄: Θετικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση (9 θέσεις) - με κατεύθυνση Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Για περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ

Θέσεις Εργασίας

Θέση Μοριακού Βιολόγου σε Διαγνωστικό εργαστήριο

02 Ιουλίου 2020
Θέση Μοριακού Βιολόγου σε Διαγνωστικό εργαστήριο

Ζητείται μοριακός βιολόγος για πλήρη απασχόληση στο Μοριακό Τμήμα του Εργαστηρίου Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής Κάρυο στη Θεσσαλονίκη. Απαραίτητη η γνώση και προϋπηρεσία σε μοριακές τεχνικές και ιδιαίτερα στο Next Generation Sequencing. Αποστολή βιογραφικών στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να...

Επιμορφώσεις

Ψήφισμα Βιβλιοθήκη Ε.Ι.Ε.

08 Ιουλίου 2020
Ψήφισμα Βιβλιοθήκη Ε.Ι.Ε.

Ομόφωνο αίτημα των εργαζομένων του ΕΙΕ καθώς και της Διοίκησης του ΕΙΕ, είναι ότι η Βιβλιοθήκη “K.Θ. Δημαράς", το προσωπικό, οι υπηρεσίες και οι πόροι της θα πρέπει να παραμείνουν στο ΕΙΕ, διότι αφενός η εν λόγω υποδομή δεν σχετίζεται και δεν αφορά το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και αφετέρου η...

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2