Τι είναι η Επιστήμη; Ποιες πρακτικές και απόψεις υποστηρίζονται από αυτό το ανθρώπινο επίτευγμα και από τους/τις Επιστήμονες;

Η παρούσα έρευνα, διάρκειας περίπου 20 λεπτών, αφορά τις στάσεις και τις απόψεις του πληθυσμού της Ελλάδας σχετικά με την Επιστήμη, στα πλαίσια διδακτορικής διατριβής που εκπονείται στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Ε.Κ.Π.Α. Μοναδική προϋπόθεση να είστε ενήλικος/η. Το ερωτηματολόγιο μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ .

Θέσεις Εκπαίδευσης

Senior research position in Plant Biochemistry at MAICh- Χανιά

20 Οκτωβρίου 2020
Senior research position in Plant Biochemistry at MAICh- Χανιά

The position is full-time and for 30 months at the Mediterranean Agricultural Institute of Chania in Crete, GREECE. More info HERE

Θέσεις Εργασίας

Θέση Μοριακού Βιολόγου – Αθήνα

21 Οκτωβρίου 2020
Θέση Μοριακού Βιολόγου – Αθήνα

Ζητείται Μοριακός Βιολόγος για την κάλυψη θέσης σε Κέντρο Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής, στην Αθήνα. Απαραίτητη θεωρείται η προϋπηρεσία (τουλάχιστον 3ετής), η καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας, ο χειρισμός Η/Υ, καθώς και η γνώση τεχνικών μοριακής βιολογίας (ενδεικτικά): PCR, Sanger Sequencing, Real-time PCR, NGS. Αποστολή βιογραφικών στο email: Αυτή η...

Επιμορφώσεις

Webinar - An introduction to the field of biomedical visualization and...

16 Οκτωβρίου 2020
Webinar - An introduction to the field of biomedical visualization and medical illustration

Does your dream job involve combining science and art? Never heard of biomedical visualization or medical illustration, but curious about the field and University of Illinois at Chicago's Biomedical Visualization program? Learn more about the field through this event! Registration HERE 

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2