Αγαπητοί/ες συνάδελφοι,

Σας κοινοποιούμε ενημερωτικό σημείωμα
 

Το Υπουργείο Παιδείας καθόρισε την εξεταστέα ύλη για την Βιολογία της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας του σχολικού έτους 2019-2020 με το ΦΕΚ: 3226/22.08.2019/τεύχος Β΄. Στην ύλη περιλαμβάνεται το μεγαλύτερος μέρος των παλιότερων βιβλίων της Βιολογίας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών Γ΄Λυκείου και της Βιολογίας Γενικής Παιδείας Γ΄Λυκείου άρα είναι προφανές ότι οι μαθητές της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας του σχολικού έτους 2019-2020 θα παραλάβουν και τα δύο αντίστοιχα βιβλία που διδάσκονταν μέχρι πρόσφατα στη Γ΄Λυκείου.
Το Υπουργείο Παιδείας με το ΦΕΚ: 2018/03.06.2019/τεύχος Β΄ καθόρισε το Πρόγραμμα Σπουδών της Βιολογίας Β΄Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020. Το νέο πρόγραμμα σπουδών περιλαμβάνει ενότητες και από το βιβλίο Βιολογίας της Β΄Λυκείου και από το βιβλίο που διδασκόταν στη Βιολογία Γενικής Παιδείας Γ΄Λυκείου, άρα είναι προφανές ότι οι μαθητές της Β΄Λυκείου του σχολικού έτους 2019-2020 θα παραλάβουν εκτός από το γνωστό ως σήμερα βιβλίο Βιολογίας της Β΄Λυκείου και το βιβλίο που διδάσκονταν μέχρι πρόσφατα στη Βιολογία Γ΄Λυκείου Γενικής Παιδείας. Οι ακριβείς οδηγίες διδασκαλίας της Βιολογίας Β΄Λυκείου αναμένονται, είναι ωστόσο πρόδηλο ότι  η εξεταστέα ύλη για την Βιολογία της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας του σχολικού έτους 2020-2021 θα είναι διαφορετική από την ισχύουσα, οπότε οι μαθητές της Β΄Λυκείου του σχολικού έτους 2019-2020 που θα ακολουθήσουν αυτή την ομάδα προσανατολισμού συστήνεται να κρατήσουν και τα δύο βιβλία Βιολογίας που θα λάβουν σε λίγες μέρες και για την επόμενη χρονιά.   
 

 
Η Επιτροπή Παιδείας
Της Π.Ε.Β.

Θέσεις Εκπαίδευσης

Postdoc in functional microbial ecology - SLU Univ. Uppsala

22 Δεκεμβρίου 2020
Postdoc in functional microbial ecology - SLU Univ. Uppsala

The Department of Forest Mycology and Plant Pathology offers a stimulating and international research environment. Research at the department include interactions between microorganisms and plants as well as mycology, microbial ecology and evolution. Central themes are plant pathology, biodiversity and nutrient and carbon cycling in agricultural and forest ecosystems. The...

Θέσεις Εργασίας

Θέση Βιολόγου - ATG Θεσσαλονίκη

21 Δεκεμβρίου 2020
Θέση Βιολόγου - ATG Θεσσαλονίκη

Ζητείται άμεσα Βιολόγος/Μοριακός Βιολόγος με εμπειρία τουλάχιστον ενός(1) έτους σε αναλυτικές και εργαστηριακές εφαρμογές Next Generation Sequencing, για εργασία σε θέση ευθύνης στο κλινικό εργαστήριο γενετικής ACCESS TO GENOME στη Θεσσαλονίκη. Παρακαλώ οι ενδιαφερόμενοι να αποστέλλουν τα βιογραφικά τους στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων...

Επιμορφώσεις

Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης ΠΑ.Δ.Α.- Ειδική έκπτωση Μέλη Π.Ε.Β.

09 Δεκεμβρίου 2020
Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης ΠΑ.Δ.Α.- Ειδική έκπτωση Μέλη Π.Ε.Β.

Το Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών (ΠΑ.Δ.Α.) διοργανώνει δύο προγράμματα δια βίου μάθησης που συνδυάζουν την εξ αποστάσεως διδασκαλία με εργαστηριακά μαθήματα που γίνονται δια ζώσης. Η έκπτωση για τα ταμειακώς εντάξει μέλη γίνεται κατόπιν επικοινωνίας της γραμματείας των προγραμμάτων και της γραμματείας της ΠΕΒ. Πρόγραμμα δια βίου μάθησης με τίτλο «Βασική...

Ομάδα Εργασίας Φοιτητών

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

    Σακχαρώδης Διαβήτης Σακχαρώδης Διαβήτης Συγγραφέας: Klaus Dugi Μετάφραση από: Γρηγοριάδη Σωκράτη (Grigoriadis Sokratis) – Βιολόγο, Μεταπτυχιακό Φοιτητή, Ιατρική Σχολή - ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Diabetes mellitus' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η συχνότητα εμφάνισης του διαβήτη αυξάνεται, τόσο στον ανεπτυγμένο όσο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Ο Klaus Dugi, Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας, πραγματεύεται τα Read More
  • Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης

    Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Ανακαλύπτοντας τη δράση της ουρεάσης Συγγραφέας: Anna Lorenc Μετάφραση από: Μαρίνα-Σαββίνα Τσατσαλίδη (Marina-Savvina Tsatsalidi) – Φοιτήτρια Φαρμακευτικής, ΕΚΠΑ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Investigating the action of urease' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ). Η Anna Lorenc του Volvox project εξηγεί τη σημασία του ενζύμου ουρεάση και παρουσιάζει ένα πρωτόκολλο για την αναπαράσταση της δράσης του στην τάξη. Read More
  • Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα

    Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Εξέλιξη εν δράσει: παθογόνα Συγγραφέας: Jarek Bryk Μετάφραση από: Ντέα-Αλεξάνδρα Λάγκι (Ntea-Alexandra Lagki) - Φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής, ΔΠΘ και Παναγιώτη Κ. Στασινάκη (Panagiotis K. Stasinakis) - Εκπαιδευτικός, Βιολόγος, MEd, PhD, Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (PanHellenic Union of Bioscientists). (Πρόκειται για του άρθρο 'Evolution in action: pathogens' του Scienceinschool, έχει δοθεί άδεια για μετάφραση και δημοσίευση από την ΠΕΒ) Προτάσεις κριτή (ηλικία/θέμα): κάτω από 11, 11-14, 14-16, 16-19 / Εξέλιξη, Γενετική, Πληθυσμιακή γενετική, Φύση της επιστήμης Οι παθογόνοι οργανισμοί, οι οποίοι απειλούν την Read More
  • 1
  • 2

Κονσόλα Αποσφαλμάτωσης του Joomla!

Συνεδρία

Πληροφορίες Προφίλ

Χρήση Μνήμης

Ερωτήματα Βάσης Δεδομένων